30.7

Jag måste ta mod till mig och ringa Izzy Young. Det var ju tänkt att jag skulle intervjua honom. Han är nog inte farlig. Bob Dylan skrev ju till och med en dikt om honom. Se här:

 

You get a bumper and I'll get a fender
We'll go down to the Folklore Center
You get a daft and I'll get dizzy
We'll go down to see old Izzy
What did the fly say to the flea
Folklore Center is the place for me.
I'll make a pie and you'll make a salad
We'll go down to see Jack Ballard
.
What did the belt say to the suspender
You got to support the Folklore Center

Kommentarer:
Postat av: anders

Hemma, löjligt lite att göra på jobbet. Vilken fin dikt, ungdomlig och varm! Var hittade du den?

Postat av: Jakob

Helskön Dylan-dikt! Tror du att man kan trycka den i Ryska huset? Skulle ju sitta som en Stetsonhatt på Izzyintervjuns hjässa...

2005-07-30 @ 19:41:20
URL: http://childejakob.blogg.se
Postat av: anders

jag gjorde det där testet på nätet...jag överdrev mina goda vanor något, men jag är enligt testet 28,3 år gammal.

2005-07-31 @ 02:24:09
URL: http://andersblogg.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback