Julkort #9

Idag är det tredje advent och jag sänder ett julkort till Sveriges Radio P2.  Kommer det snart att vara ett minne blott att få lyssna till en opera i sin helhet om lördagkvällarna? Lägg inte ned P2! Denna utomordentliga radiokanal glädjer mig inte bara med sina operautsändningar - igår åhörde vi Mozarts Don Juan med den kristallklara sopranen Christine Schäfer - program som Stardust, Alltid på en söndag och CD-revyn är alla höjdpunkter i almanackan. För att inte tala om alla konserter som ges. P2 behövs!

Kommentarer:
Postat av: samuel

har det varit prat om att de ska lägga ner p2? varför!? herregud, om detta fortgår så tar jag mitt liv

2006-12-18 @ 19:05:08
Postat av: samuel

har det varit prat om att de ska lägga ner p2? varför!? herregud, om detta fortgår så tar jag mitt liv

2006-12-18 @ 19:13:21
Postat av: Hanna

Ja, det har knystats om det, inte så seriöst kanske, men stämningen har varit hotfull. Otäckt värre.

2006-12-18 @ 21:48:12

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback