Straff etc.

Dra mig baklänges på en lång stång, nu var jag på väg att ålägga mig ett straff igen. Men nej, tänkte jag, nu får det ta mig fan vara slut. Varför skulle jag straffas för brott jag inte begått? Nej, jag orkar inte mer.

Ett lätt lyckorus ikväll av New morning. Jag vidhåller att den är en av Bobs bästa plattor, så alldeles ljus och lycklig. Time passes slowly är så jävla bra, för att inte tala om Sign on the window. Och så har vi höjdarlåtarna Days of the locusts, Went to see the gypsy och If not for you. Bobs röst har en säregen klarhet på den här skivan. Underbart.

Ett nytt år. Det kan inte bli annat än bättre. Jag är så tacksam för mitt liv.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Nä, inga straff. En mjuk och fin skiva ja, lycklig. :)

2006-12-28 @ 22:30:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback