Pengarna

Det grämer mig lite att bamsesamlingen tvingas ligga i träda nu på grund av ekonomiska begränsningar. Jag vågar inte ens titta efter vilka nummer som finns ute på marknaden. Men jag har ju så jag klarar mig. Och Bamse är med mig, alltid.

Över huvud taget grämer det mig att så mycket ska styras av något så simpelt som pengar. Jag var till exempel ute och promenerade nyss, och såg flera hus som jag helt enkelt är tvungen att bo i. Min gud, så vackra hus. Det är de där stenhusen precis jämte banvallen. Men det kostar.

Kommentarer:
Postat av: kristina

Men du, det står här i Google-annonsen att Gud älskar mig. Och dig. Så om vi står alldeles stilla med knäppta händer skall du nog se att husen kommer till oss.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback