Om jag hade ett glas ABC-saft...

... skulle jag just nu göra ett gästspel i Bertie Woosters liv och göra honom sällskap till Drönarklubben och en jamare före lunch. Eller skulle jag hellre trilla ned på Stora ängen och spela en omgång tennis med Skalman? Jag vet inte. Det roar mig att tänka på ABC-saften och de fiktiva vännerna.

Egentligen hade jag tänkt skriva något seriöst. Något om inälvor och skelett. Att jag äger inälvorna men saknar skelettet. Att jag letar efter ett avtal att sluta med mig själv. Något om stigmatisering. Något om en blick som ser upp från ett fotografi. Jag tänkte på blickar, jag tänkte på min ålder som en intressant ekvation, jag undrade vad är x, vad är y, var är min gräns.

Kommentarer:
Postat av: A.

Delar av det här inlägget kunde ha placerats på "frallan"! Jag fick förresten den där resan betald, tjohej.

2007-08-21 @ 13:27:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback