28.7

Incredible String Band får mig alltid att leva upp. The hangman's beautiful daugther är en sådan där osannolik skiva som inte kan liknas vid någon annan. Det är min glädje.

Det är min glädje. Hur skulle jag kunna njuta av solnedgången på det ultimata sättet, hur skulle jag kunna etablera en inre vuxenhet som raderar den rädsla som hör ihop med själva människovarandet, hur skulle jag kunna omfamna alla jag vill omfamna, hur skulle jag kunna tacka er. Är det omöjligt att göra livet rättvisa?

Det krävs mod. För att härda ut. För att glädjas. Mod. Hjälp mig. Hjälp din nästa. Och säg inte att detta är klichéer. Då slår jag dig med en gymnastiksko.


Kommentarer:
Postat av: mikaela

hanna, du är bra. ja, som att du skriver fint och att du är en fin människa. till exempel. men omfamna! hoho. det är lika roligt varje gång någon, vem det än är, skriver o.m.f.a.m.n.a. men det är kanske bara jag och mattias som tycker det? jaja. heja!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback