Post-

Det jag ville berätta. Det har redan berättats, tusentals gånger. Men det finns andra sätt. Alla de små sakerna, mosaiken av liv som breder ut sig runt omkring mig. Jag viker mig inte nu. Jag vet vart jag är på väg.

Snart lägger jag ner den här bloggen. Jag ifrågasätter dess existens varje dag, liksom jag ifrågasätter bloggväsendet i sig. Är det inte ett slags prostitution, förklädd till frihet? Det där skrev jag förstås bara för att provocera. Trots att ingen längre provoceras av något som publiceras i denna pseudooffentlighet.

Nej, jag borde andas mer. I väntan på luft fortsätter jag att uträtta mina ärenden i den sanna kulturens tjänst.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Det får inte komma ut på bygden att du ska lägga ner den här bloggen!

2006-04-26 @ 19:22:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback