Musiken

Hur lätt är det inte att glömma bort att musiken kan ha avgörande betydelse för sinnesstämningar, identitetsskapande och dylikt. När jag var i tonåren var musiken viktigare än människor, eller kanske rättare sagt: ett substitut för människor. För en smula värme.

Här nedan är en skiva som nästan fallit i glömska men som jag avgudade från första sekunden. Jag var helt hög flera dagar efter det att jag upptäckt den. Den är fortfarande hur bra som helst.

11654-62

Gosh! Jag diggar verkligen de här killarna.

11654-63


Kommentarer:
Postat av: Anders

Bra där! Jag gillar utseendet på de här gossarna.

2006-06-07 @ 14:36:55
Postat av: Anders

Och vad skulle ångvisslan Neil Young in och störa för?

2006-06-07 @ 14:38:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback