Solid rock

11654-105

Funkis och Mano shoppar loss på Ikea. Vi var där igår tillsammans med halva Uppsala. Snurrigt värre men vi kirrade biffen.

Storverk kan man väl uträtta senare? Eller så behöver man inte alls. Men jag tänker att det är själva min upplevelse av livet som är storverket. För jag har så många tentakler. Inget går mig förbi. Överallt skönhet i de små tingen och jag ser det, jag ser allt, och det tar på krafterna. Det är därför jag inte alltid orkar ge mig in i närkamp med er, människor.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Bara du ger dig i närkamp med mig så...

2007-01-15 @ 22:34:40
Postat av: mano

kul att vi hamnade på ikea tillsammans med halva uppsala men att ingen annan än jag och anders fastnade på bilden. det ser ju tomt ut!

Postat av: Hanna

Ja, var är alla? De var ju där!

2007-01-16 @ 10:08:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback