Turné

11654-102

Nu har jag varit i Västerås och Örebro ett par dagar för att bedriva fältarbete. Från centrala Örebro tog jag bussen ut till min farfar. På väg från bussen passerade jag de här husen. De som sett Torsk på Tallinn vet att detta är "Hasses sega gubbar" där Tallinn-gänget rastade. Ja, min farfar bor i stort sett granne med stället. Nu är det dock slut med de sega gubbarna.

11654-103

Jag mötte en häst också. Eller i själva verket flera, fast de andra var helt vanliga hästar.

11654-104

Nu närmar jag mig huset. Så många gånger, men längesedan gående.

11654-101

Farfar möter i dörren. Det brukar han göra. Sedan drack vi kaffe och åt en smörgås.

Kommentarer:
Postat av: Anders

Hurra, vad fint!

2007-01-13 @ 20:27:00
Postat av: Anonym

storslaget!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback